massa tankar

Tja hĂ€r sitter jag kl 03:36 och inte kan sova 😮 Jag kanske kommer att behöva glasögon 👓 sĂ„ pĂ„ lördag ska ja trĂ€ffa optikern pĂ„ smart eyes och se va domedsgs beskedet blir.
Ja vill verkligen inte och ja e livrĂ€dd Ă€ven om de Ă€r bra och de hjĂ€lper Ă€r ja Ă€ndĂ„ rĂ€dd 
Jag har haft perfekt syn i alla Är o att stÀlla om sig sÄ pÄ stuts Àr svÄrt för mig.
Sen vĂ€ntar jag ocksĂ„ spĂ€nt pĂ„ ett annat besked mer kan ja ej gĂ„ in pĂ„. 
FortsĂ€ttning följer 

(*)status(*) FörvĂ€ntansfull och rĂ€dd đŸ˜± 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

inajansson.blogg.se

HÀr skriver jag om kampen om att fÄ hem min son och andra saker som hÀnder i mitt liv Kampen mot haninge komun och alla myndigheter som felbedömt mig. Och hur min son ska kunna fÄ rÀtten till sin egen mamma. Följ gÀrna med i mitt liv. och kom med tips om vad jag kan ta upp pÄ min blogg, som ni vill lÀsa om eller att jag ska skriva om. Hoppas ni har det bÀst o glöm nu inte att kolla dÄ o dÄ. Kramar frÄn mig

RSS 2.0