Nu är det dags

Jag och min sambo har bestämt att vi ska försöka bli 3 lyckligaste tjejen på planeten 😊
Jag har redan en son men som Haninge kommun plocka från mig redan  BB pga adhd.
Men vi kommer nu att flytta till våren och vi kommer bort i från Haninge vilket jag trodde var en dröm men det sker faktiskt ☺
Vi vill leva ett liv som normala människor kunna flytta ihop och få behålla våra barn.

Vill bara varna för Haninge kommun om ni har barn eller vill skaffa barn 
Haninge kommun tar barn från sina föräldrar spelar ingen roll vad du bevisar dom är maktmissbrukare 
Så har ni någon psykisk ohälsa eller bara en trasig barndom eller tex ADHD så var försiktig 
Ta ej emot allt för mycket hjälp och var på din vakt hela tiden. 
Öppna dig inte till människor du ej känner och speciellt inte bm kommun folk och inte läkare 
Hoppas ni tänker på vad ni säger innan  de kan gå riktigt illa.

Status förväntningar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

inajansson.blogg.se

Här skriver jag om kampen om att få hem min son och andra saker som händer i mitt liv Kampen mot haninge komun och alla myndigheter som felbedömt mig. Och hur min son ska kunna få rätten till sin egen mamma. Följ gärna med i mitt liv. och kom med tips om vad jag kan ta upp på min blogg, som ni vill läsa om eller att jag ska skriva om. Hoppas ni har det bäst o glöm nu inte att kolla då o då. Kramar från mig

RSS 2.0