ängel 👼 mamma älskar dig 💕

Idag var ja så orolig 
😟 eftersom jag inte kände lillan något 
Men när min fästman la handen på lillan så vände hon sig
Vi är i 18+6 
Alltså vecka  19 
Tur att ja har min man 
När hennes pappa kommer hem från jobbet då han ej varit med under dagen 
Då passar det att visa att hon lever.
Men när mamma ska försöka då jävlas ska man jävlas o inte röra sig.

Tur att Emilia älskar sin pappa iaf 
Han brukar prata med henne och sjunga för henne då blir hon aktiv det är så mysigt
Kan inte förstå att vi får en liten tös en dotter 

Min son kommer att vara 6 år när hans syster föds åh älskade prins vad mamma saknar dig Linus 
Om du bara visste hur mycket mamma älskar dig 💕 
Linus du är nr 1 
Min älskade son
Linus du ska bli storebror för första gången på riktigt och inte storebror till dina kusiner utan du blir halv bror till Emilia 
Åh älskade ungar vad mamma älskar er 

MIN FAMILJ MITT LIV 💖





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

inajansson.blogg.se

Här skriver jag om kampen om att få hem min son och andra saker som händer i mitt liv Kampen mot haninge komun och alla myndigheter som felbedömt mig. Och hur min son ska kunna få rätten till sin egen mamma. Följ gärna med i mitt liv. och kom med tips om vad jag kan ta upp på min blogg, som ni vill läsa om eller att jag ska skriva om. Hoppas ni har det bäst o glöm nu inte att kolla då o då. Kramar från mig

RSS 2.0