När ska saker vända.

Tjaba folks 
Jo jag har fått prata med min nuvarande handläggare 
Om aktivitetsersättning osv men är så orolig att de inte kommer komma tills november...
Då kan de se riktigt illa ut faktiskt.
Men handläggaren skulle ringa mig imorgon hon hade precis fått mitt ärende så de är svårt då o hinna 
Men js är prioriterad iaf tur det 
Sen är det detta med bostadstillägg ja parta med skatteverket o dom sa att deklarationen får man bara en gång de är ett engångs exempelar osv men de ska nog kunna gå o lösa ändå.
Nu kom jaxon o la sig under täcket haha 
Min fästman står o lagar puldpork mmm gott tacos ;-) 
Tur att jag har honom.

🔥STATUS🔥 sämst men sådär 👎




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

inajansson.blogg.se

Här skriver jag om kampen om att få hem min son och andra saker som händer i mitt liv Kampen mot haninge komun och alla myndigheter som felbedömt mig. Och hur min son ska kunna få rätten till sin egen mamma. Följ gärna med i mitt liv. och kom med tips om vad jag kan ta upp på min blogg, som ni vill läsa om eller att jag ska skriva om. Hoppas ni har det bäst o glöm nu inte att kolla då o då. Kramar från mig

RSS 2.0