12 dagar kvar

Nu är det bara 12 dagar kvar tills bf 
Och inga värkar inget! 
Och alla säger att med andra barnet så går man oftast inte över tiden. 
Men inte vill denna unge komma ut. 
Trodde jag skulle få föda tidigare men icke 
Iofs är det 12 dagar kvar men chansen är minimal.
Jag längtar så otroligt mycket 
Idag ska vi åka till Stockholm och hämta skötbord och bröstpump och handla lite mat som enbart finns i Stockholm 

Så de som ska inhandlas den 25 är
. Bäddsett till spjälsängen 
. Febertermometer 
. Kissskydd 
. Nappar 
. Eventuellt en skötbädd beroende på om den vi får med skötbordet är bra.
. Purilan salva och inotyol 
Badlakan med huva 
. Frottéhanddukar för tvättning 
. Eventuellt sängmobil

Vi har insförskaffat 
Blöjor Pampers månadsbox 240 blöjor 
Barnvagn 3in1 
Ergonomisk bärsele
Spjälsäng
Madrass täcke kudde lakan 
Barnbyrå och garderob 
Nattlampa
Baby monitor 
Nappflaska 
2 st mjölkersättning 
Badbalja
Zinksalva barn olja och hudlotion weledas 
Kläder overall 
Tvättlappar 
Skallra 
Snuttefilt 
Babynest 
Gosedjur 
Våtservetter 
Tops till navelvård 

Sen har vi säkert mer som ja ej kommer ihåg. 
Men jag är nöjd med detta 
Och jag hoppas att hon vill komma ut snart. 
Ska till barnmorskan den 23 
Så då ska vi kolla henne eventuellt en sista gång får se om jag kommer gå över tiden eller ej. 
Min man sover och jag kan inte pga att jag är vrålpigg. 

Men jag uppdaterar efter besöket i Stockholm imorgon 
Ska träffa min kusin imorn har saknat henne ❤️
Tänkte att ja skulle hooka upp innan bebis föds iaf 😊

Men nu ska jag kolla bumbinjörnarna 
Godnatt alla folks! 


⭐️status förväntansfull⭐️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

inajansson.blogg.se

Här skriver jag om kampen om att få hem min son och andra saker som händer i mitt liv Kampen mot haninge komun och alla myndigheter som felbedömt mig. Och hur min son ska kunna få rätten till sin egen mamma. Följ gärna med i mitt liv. och kom med tips om vad jag kan ta upp på min blogg, som ni vill läsa om eller att jag ska skriva om. Hoppas ni har det bäst o glöm nu inte att kolla då o då. Kramar från mig

RSS 2.0