8 dagar kvar tills hon är beräknad

8 dagar kvar tills hon är beräknad komma.
Idag ska vi till fl i Karlskoga och prata med läkare ang kejsarsnitt är livrädd i och med att jag blev snittad med urakut kejsarsnitt med sonen för 6 år sedan. 
Denna graviditet har varit fantastisk inga sammandragningar som gjort ont inga konstigheter väldigt frisk och aktiv bebis. 
Ända problemet är blygdbenet och AA ligamenten som är sjukt jobbigt. 
Vi får se hur långt ja går över tiden bf 5 mars❤️
Pappa bäddar till milen 

Emilias säng färdig 
Vi måste bara montera garderoben och städa de sista i hennes rum sen kan hon komma tycker jag ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

inajansson.blogg.se

Här skriver jag om kampen om att få hem min son och andra saker som händer i mitt liv Kampen mot haninge komun och alla myndigheter som felbedömt mig. Och hur min son ska kunna få rätten till sin egen mamma. Följ gärna med i mitt liv. och kom med tips om vad jag kan ta upp på min blogg, som ni vill läsa om eller att jag ska skriva om. Hoppas ni har det bäst o glöm nu inte att kolla då o då. Kramar från mig

RSS 2.0