De känns på riktigt nu på något sätt

De känns så verkligt nu. 
Att snart e hon här i våra armar idag är det 27 dagar kvar till beräknad förlossning 
Jag gick in i vecka 37 36+0 idag och känner inge förverk eller något förutom enstaka gånger hon är aktiv och mår bra 
Jag har börjat inreda barnrummet 
Men det är mer som ska till vi saknar säng o skötbord just nu.
Men som ni ser så är vagnen bäddad och hennes kläder e i ordning och 
Henens BB väska är packad dock ej våran min o gubbens men de ska göras nästa vecka 😊
Vi har till och med fått ordning i lägenheten vår nya men än så är de mycket kvar men de hinner vi fixa tills hon är här. 
De va ett tag sedan jag bloggade nu men uppdateringar kommer på måndag då vi har barnmorskan 😊
Men såhär ser det ut just nu. 

Kommer som sagt att fixa betydligt mera när alla saker är hemma så ska ni få se helhetsbilden sen av barnrummet ❤️
Juste glömde säga att nu är kl 6:07 o ja har sovit 2 timmar ja har verkligen svårt med att sova nu sista tiden jag hatar det.
Är konstant vaken jag måste sova men de fungerar inte.
Hoppas de blir bättre snart.. 
Puss på er från mig o Emilia/Fenix i magen ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

inajansson.blogg.se

Här skriver jag om kampen om att få hem min son och andra saker som händer i mitt liv Kampen mot haninge komun och alla myndigheter som felbedömt mig. Och hur min son ska kunna få rätten till sin egen mamma. Följ gärna med i mitt liv. och kom med tips om vad jag kan ta upp på min blogg, som ni vill läsa om eller att jag ska skriva om. Hoppas ni har det bäst o glöm nu inte att kolla då o då. Kramar från mig

RSS 2.0