Lite uppdatering 🙊

MĂ„ste bara uppdatera vilket helvete vi haft sista tiden 
Vi ska ju köpa en bil som behöver fixas till innan de gĂ„r o anvĂ€nda och AA de Ă€r klart dĂ„ köper man delar till osv sen ska man veta om man fĂ„r fixa bilen pĂ„ verkstaden de fick vi alltsĂ„ vĂ€nta pĂ„ i 2 veckor för att fĂ„ besked. Sen ska vi veta om Tobbe kan fixa de i helgen jo okej de kunde han sen nĂ€r vi skulle bestĂ€lla spjĂ€lsĂ€ng och skötbord och massvis med saker till bebis ja dĂ„ Ă€r allt slut i lager 
Och nĂ€r vi fĂ„tt tillgĂ„ng till slĂ€pet sĂ„ pajar vĂ„r Volvo den startar inte ens sĂ„ jo de blev för mannen min att dra barnvagnen flyttlĂ„dor pĂ„  schassit frĂ„n lĂ€genheten till nya lyan suck de har bara varit krĂ„ngel.
Med tanke pĂ„ att de ej fanns spjĂ€lsĂ€ng i lager sĂ„ bestĂ€llde ja ett baby nest som hon fĂ„r ha till sĂ€ng sĂ„ lĂ€nge tills de kommer in igen. 
SÄ har vÄra veckor sett ut.
Och jag har och Àr stressad varje dag
Men de positiva Àr att bÄde vÄr bm och kurator sÀger att jag kommer klara de galant o Adde med och att ingen Àr orolig alls osv osv.
SĂ„ jo lite positivt i de allt negativa! Men jag Ă€r ju sĂ„ att jag vĂ„gar ej lita pĂ„ de. 
Nu till annat... 


Jag Ă€r nu i vecka 34 33+6 
Vi har inte hunnit med flytten till 3an men de Ă€r nĂ„gra dagar kvar 
Förhoppningsvis nu idag sĂ„ blir vi med bil sĂ„ vi kan ta oss till förlossningen Ă€lskade man va du kĂ€mpar för vĂ„r lilla familj. 

Men iaf pĂ„ söndag ska jag trĂ€ffa min son igen Ă„Ă„Ă„Ă„h vad jag Ă€lskar den pojken han Ă€r underbar 
Synd bara att han inte fĂ„r sĂ€ga mamma till mig utan jag Ă€r bara "Carina" för honom men de kanske kan bli Ă€ndring 
Haninge Komun vill att jag ska trĂ€ffa Linus och att hans syster som kommer i mars ska fĂ„ vara med. 
Vi kan ju bara hoppas pĂ„ att det fĂ„r ske. 
Nu till nĂ„got annat 
PĂ„ mĂ„ndag ska vi till tillvĂ€xtultraljudet 
FÄ se om dom kan se om det Àr en tös i magen eller ej.
Jag vet inte jag Ă€r jĂ€tte osĂ€ker 
Men om de Ă€r det ska hon heta 
Emilia Lisbeth aurora ewy Jansson 
Blir de en pojk ska han heta Fenix Linus Andreas Jansson 
Men alla tror pĂ„ tösa 
Mer uppdateringar
Vi har bestĂ€llt en baby monitor snuza trio  baby heter den.
Det Àr en jÀttebra babymonitor med andningslarm med.
Vi har Ă€ven bestĂ€llt en super fin barnvagn 3in1 med liggdel babyskydd och sittdelen. 
Sen har vi bara fĂ„tt klĂ€der i rosa hahahah sĂ„ jag gick o köpte för presentkort ja fick av svĂ€rmor bara baby klĂ€der neutralt 🙈
Men vi hoppas att allt lĂ€r lösa sig nu Ă€r mest orolig över att jag mĂ„ste Ă„ka tĂ„g. 
De gör sĂ„ ont har fĂ„tt problem med ligamenten osv inte skönt 
Men annars Àr de en bra graviditet för utom de o halsbrÀnna usch.
Men nu ska jag o lillan sĂ„ jag orkar upp o fixa frulle till mannen innan han sticker o fixar bilen. 
Godnatt alla fina 
Puss puss frĂ„n mig o liten i magen❀


vecka 34 33+2 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

inajansson.blogg.se

HÀr skriver jag om kampen om att fÄ hem min son och andra saker som hÀnder i mitt liv Kampen mot haninge komun och alla myndigheter som felbedömt mig. Och hur min son ska kunna fÄ rÀtten till sin egen mamma. Följ gÀrna med i mitt liv. och kom med tips om vad jag kan ta upp pÄ min blogg, som ni vill lÀsa om eller att jag ska skriva om. Hoppas ni har det bÀst o glöm nu inte att kolla dÄ o dÄ. Kramar frÄn mig

RSS 2.0