1 dag kvar till BF dagen då jag är beräknad

Nu är det bara 1 dag kvar tills jag ska va beräknad att föda barn 
Jag har inga sammandragningar vad jag märker av hon är aktiv men har ett tryck nedåt och lite mensvärk ibland inget mer än så 
Ska till fl på måndag och kolla om jag är öppen då vilket jag tror att jag ej är 
Men sen har ja en känsla av att jag kommer gå över tiden 1 vecka med lilltjejen känns så.. 
Men ingen aning om vad som sker på måndag heller då har jag gått över tiden 1 dag från bf dagen. 
Hoppas på att de hänt något 
Vill bara ha min lilla knodd i famnen nu längtar så mycket ❤️
Men nu ska jag försöka sova kl är ju 05:52 så godnatt från mig o liten i magen 
⭐️STATUS=otålig/förväntansfull⭐️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

inajansson.blogg.se

Här skriver jag om kampen om att få hem min son och andra saker som händer i mitt liv Kampen mot haninge komun och alla myndigheter som felbedömt mig. Och hur min son ska kunna få rätten till sin egen mamma. Följ gärna med i mitt liv. och kom med tips om vad jag kan ta upp på min blogg, som ni vill läsa om eller att jag ska skriva om. Hoppas ni har det bäst o glöm nu inte att kolla då o då. Kramar från mig

RSS 2.0