BF dagen idag ingen bebis ännu iaf

Har ju bf idag men inga värkar inga påtagliga tecken ingenting 
Jag tror jag kommer gå över 1-2 veckor gissar på datumet 16 mars tror jag. 
Ska till fl på måndag så får vi se om dom kan titta om jag har öppnat mig nå mer 
Va inne på kontroll på fredagen o va öppen 1 cm och tappen var hård 
3 dagar efter alltså på måndagen så var ja öppen 1 halv cm till och va mjukare så vi får se vad som sker nu måndag när vi ska dit.. 
Jag kan ju inte sova just nu igen kl 03:04 
Men haft mensvärk o tryck nedåt så vi får se om de hänt något mer! 
⭐️STATUS=otålig⭐️ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

inajansson.blogg.se

Här skriver jag om kampen om att få hem min son och andra saker som händer i mitt liv Kampen mot haninge komun och alla myndigheter som felbedömt mig. Och hur min son ska kunna få rätten till sin egen mamma. Följ gärna med i mitt liv. och kom med tips om vad jag kan ta upp på min blogg, som ni vill läsa om eller att jag ska skriva om. Hoppas ni har det bäst o glöm nu inte att kolla då o då. Kramar från mig

RSS 2.0