Den 14/3 2016 var vår älskade barnmorska från mödravården på hembesök

Idag var vår älskade bm från mödravården här och gjorde hembesök 😊
Och ville göra ett avslut med oss osv. 
Vi vägde Emilia 
Hon vägde 3800 när hon föddes gick ner till 3500 på BB
Och idag vägde hon henne och hon väger nu 3600 😊
Så att mjölken runnit till och att hon får i sig näring japp 
På 3 dagar har hon gått upp  100 g känns skönt o veta att de faktiskt händer något ❤️
Och juste de när Anna bm skulle väga henne o tvätta runt naveln så lossnade stumpen på henne så 5 dagar gammal lossnade naveln idag 😊 och allt ser jätte fint ut 
Fick mycket beröm för hur vi tar till oss Emilia och hur vi är osv o hur hon mår ❤️💗
Kan inte bli lyckligare 😊





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

inajansson.blogg.se

Här skriver jag om kampen om att få hem min son och andra saker som händer i mitt liv Kampen mot haninge komun och alla myndigheter som felbedömt mig. Och hur min son ska kunna få rätten till sin egen mamma. Följ gärna med i mitt liv. och kom med tips om vad jag kan ta upp på min blogg, som ni vill läsa om eller att jag ska skriva om. Hoppas ni har det bäst o glöm nu inte att kolla då o då. Kramar från mig

RSS 2.0