Nu har jag gått 2 dagar över tiden hade BF 5 mars

Uppdatering 
Nu har jag gått 2 dagar över tiden med Linus gick jag 3 dagar över tror denna bebis vill stanna lika länge som sin far 17 dagar.
Jag halkade i förrgår på en galje och skada ett ligament i jumsken de ja redan hade skadat en gång men denna gång kunde jag ej gå Andreas fick hjälpa mig på med byxor osv 
Sen inte nog med det jag har tandvärk så in åt helvete jag har så ont så ja vet inte vart jag ska ta vägen borstar tänderna med sensodyne hela tiden så fort de gör ont de är varje halvtimma jag blir tokig jag vaknar med ont hela tiden.  
Ska liksom upp kl 8:00 o kl är 5:20 nu när jag skriver detta. 
Jag vill ha ut vår lilla nu så jag kan återfå ta Ipren de är de ända som hjälper mot tandvärken. 
Herregud 
Jag har inga påtagliga värkar ingenting så jag kommer gå över tiden med 1 vecka eller 2 tror jag. 
Måste försöka sova snart 
Min hund är pipig o kan inte sova min lilla kattunge skriker hela tiden jag blir galen...
Aja ska till fl idag i Karlskoga o be dom kolla om jag öppnats något mer. 

😫STATUS helt förstörd😩










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

inajansson.blogg.se

Här skriver jag om kampen om att få hem min son och andra saker som händer i mitt liv Kampen mot haninge komun och alla myndigheter som felbedömt mig. Och hur min son ska kunna få rätten till sin egen mamma. Följ gärna med i mitt liv. och kom med tips om vad jag kan ta upp på min blogg, som ni vill läsa om eller att jag ska skriva om. Hoppas ni har det bäst o glöm nu inte att kolla då o då. Kramar från mig

RSS 2.0